onsdag 27. august 2008





Fredag var jeg på gave og interiørmessen med Ellen. Det var en hyggelig og spennende dag med utrolig mange inntrykk.Det som gledet meg aller mest var at det var stort fokus på gjenbruk og etisk handel.
En annen spennende detalj var innslag av det naturlige, som skinnfeller og puter av pels osv.....
Jeg er eier av noe så sjeldendt som en pelsmaskin og har planer om å sette i gang med gjenbruk av brukte pelskåper til puter, tøfler o.l.
Så da er det ekstra gledelig å vite at dette også er moten fremover. :)

3 kommentarer:

Karna sa...

Velkommen i bloggverden!

Heldig som fikk oppleve messen, må jo være kjempe gøy!

elisabeth sa...

Så masse fint du lager:) Her kommer vi igjen;)

Merethe sa...

Hei, velkommen hit :) Digget forkledene dine-må være utrolig spennende å gjøre noe helt annet!
Også har jeg en viss fornemmelse av at Kent Inge har gått i klassen min på Rekustad barneskole?

Her er forøvrig min manns hjemmeside, han jobber mye med design, prototyper og har fokus på "fra ide til marked"..Hvis du vil ta en titt :)

www.pavelsdesign.com

Lykke til vidre!