onsdag 17. desember 2008

Langåpent torsdag 18/12


I forbindelse med at det snart er JUL kommer jeg til å ha langåpent i butikken i morgen torsdag 18/12.Jeg vil da være der fra 11-20.Velkommen!!!!




Her er det nye skiltet mitt som jeg er veldig fornøyd med! Det har jeg kjøpt  i en utrolig koselig butikk som ligger i Engelsviken og heter H ELLE K.Den drives av en hyggelig dame som heter Kristin og jeg vil anbefale alle  som har mulighet til å ta seg en tur dit.Man  kan også besøke bloggen hennes  http://hellek-kristin.blogspot.com/

2 kommentarer:

H elle K sa...

Hei Mia, så koselig at du linker til meg... Skal tameg en tur å titte.. Skiltet ble jo fint uten for butikken din.. Ha en fin dag. Klem Kristin

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Hei Mia
Jeg gir deg en utmerkelse som du kan hente på bloggen min. Hvordan gikk de med kveldsåpen butikk?
Klem...Ellen