mandag 15. juni 2009

Sommerdesignkontor



Jeg har vært så heldig å bli valgt ut som en av 8 bedrifter som skal være med på sommerdesignkontor som arrangeres i Fredrikstad i sommer.
Det er 5 industridesign studenter som har kommet til byen og skal ha sommerjobb for oss bedriftene.

De skal hjelpe meg med produktutvikling og jeg er utrolig spent på resultatet.
Jeg hadde første møte med studentene her på verkstedet på fredag og de er en super gjeng som jeg tror er utrolig dyktige.

Mange bestillinger har jeg om dagen også,så det ser ut til å bli en hektisk og spennende sommer.

Sommerdesignkontoret kan man lese mer om her! (det står også litt om noen av resultatene fra i fjor....)

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei Mia
Dette er spennende ...gleder meg til å følge med på prosjektet.
Klem...Ellen