fredag 27. november 2009

Reisefeber og statusrapport!!!

Her er meg og de to andre korrespondentene jeg skal reise til Guatemala med, Ulf Bjørnar fra Bodø og Kristine fra Tromsø.
Reiseforberedelser.................
Firmaet lever!!!!!!!!!



Nå begynner det å nærme seg avreise til Guatemala og jeg ser frem til en utrolig spennende og hektisk uke. Jeg skal blogge underveis på www.reisentilbake.no ,skal også prøve å få lagt innleggene ut her.

Angående Mia Jøms Re-seil som denne bloggen egentlig handler om og som det ikke har vært så mye oppdatering om i det siste kommer en liten statusrapport her;

Den daglige driften og produksjonen er som nevnt tidligere lagt ned,men firmaet lever fremdels i beste velgående og ambisjonene er høye!

Jeg har fremdeles en del produkter igjen som det er mulig å få kjøpt gjennom meg,jeg skal legge ut bilder av det som er igjen når jeg kommer hjem fra Guatemala. Bare ta kontakt på post@miajoems.com hvis spørsmål.
Det er også et lite utvalg i Cava som ligger i Fredrikstad sentrum.

Ang fremtiden så jobber jeg i disse dager med å finne en ekstern produsent. Jeg skal i et veldig spennede møte når jeg kommer hjem fra Guatemala og jeg skal oppdatere så fort noe konkret er på plass.

Mia :)



2 kommentarer:

LIVS LYST sa...

MASSE LYKKE TIL med alle dine gode planer!! Og ha en fin og spennende reise!

Klem fra Liv ;O)

Unknown sa...

Hei Mia
Gleder meg å høre at firma lever i beste velgående...jeg er spent på å høre mere om det. Du må ha god tur til Guatemala, og jeg skal følge deg på reisebloggen. Ta godt vare på deg selv....
Klem...Ellen