onsdag 2. juni 2010

Smittsom positiv energi!!



Kine




Kine og ekspert teamet



Noen mennesker er utstyrt med en aura av positiv energi og i møte med disse menneskene er det akkurat som om energien smitter og man blir rett og slett i bedre humør.
Kine er en sånn person, uansett når og hvor jeg møter henne er hun like blid, energisk og sprudlende.

På min faste morgentur i skogen i dag var jeg så heldig å møte på Kine og etter en liten snakkis med henne trasket jeg videre med med ekstra positiv energi påfyll! Jeg møtte også to rådyr og omringet av vakker natur og fuglesang var det en veldig bra start på dagen.

Kine er forøvrig også grunnlegger og drivkraften bak nettstedet kvinnetrening.no hvor kvinner kan få treningsveiledning, kostholdsveiledning osv av ekspert teamet som Kine har samlet.
Besøk siden og kom i gang!

Kvinnetrening.no har også en egen og veldig inspirerende blogg som du finner HER!

Kine er en person som har gjort virkelighet ut av drømmen sin og som nevnt tidligere har jeg enorm respekt for og beundrer alle som tør det!


Under følger et utsnitt fra min faste morgentur i vinter og sommer outfit;



Jeg synes ikke det er lenge siden det så sånn her ut,


og nå ser det sånn ut.


Tiden flyr, så det er ikke lenge før det er sånn her igjen,


derfor er det viktig å nyte dette mens vi kan!!!!

Hver årstid er vakker på sin måte, men sommeren er min absolutte favoritt!!


Ingen kommentarer: