tirsdag 31. august 2010

Velkommen høst!








Hvert år er jeg av den oppfatning om at jeg gruer meg til at sommeren skal ta slutt og høsten skal komme og ta over.
Jeg forventer at høstdepresjonen skal bosette seg i meg samtidig som bladene faller døde fra trærne og regnet har en konstant tilstedeværelse for å understreke elendigheten.

Hvert år blir jeg like overrasket når høsten brått har tatt over og jeg innser at jeg faktisk liker denne årstiden utrolig godt.
Ingenting slår en deilig solfyllt høstdag da forventningene om slike dager er ytterst beskjedne.
Samtidig som den litt skarpe luften minner oss på at vi er i live, og skulle det begynne å regne så er det bare å gå i hi inne med god samvittighet.

For ikke å snakke om alle de vakre fargene og min ultimate høstfavoritt i matveien som kan brukes til det meste; SOPP!

Her følger en enkel og god soppstuingoppskrift hentet fra aperitif.no

Med ønske om en fantastisk høst og mange kulinariske nytelser!
Og husk; pass opp for giftig sopp!!!




Ingen kommentarer: