fredag 20. mai 2011

Mia Jøms & Lene Bergstrøm= Re-seil








Da jeg skal tilbringe noen år på skolebenken, er det min gode og dyktige venninne Møbeltapetserer Lene Bergstrøm som har tatt over produksjonen av re-seil produktene. 


Lene holder til i idylliske omgivelser i Ås og driver primært med møbeltapetsering. 
Bestilling av re-seil produktene kan enten gå direkte til Lene eller via meg.


Besøk hjemmesiden og bloggen hennes her; 


www.mobeltapetserer.com


                                                      Artikkel om Lene i KK


                     Lene lager noen fantastiske sengegavler, løp og kjøp!




Det finnes også et utvalg med re-seil produkter i Cava Interiør & Design i Fredrikstad.


www.cavainterior.no


1 kommentar:

Unknown sa...

hei Mia
Nå er det lenge siden jeg har snakket med deg...regner med at du er opptatt med eksamener.
Morsomt at produktene dine lever videre mens du sitter på skolebenken.
Jeg tar kontakt om jeg trenger å låne noe til styling.
klem...Ellen