søndag 17. august 2008

Gamlebyen og Isegran.






Lørdag var jeg på en inspirasjonstur i gamlebyen i Fredrikstad med fantastiske Ellen.


Ellen er opprinnelig en venninne av min mor og en kreativ og dyktig stylist,forfatter osv...Hun har vært en utrolig inspirasjon og mentor for meg det siste året hvor jeg har startet min egen bedrift og ikke minst nå når jeg skal satse mer på det kreative og egne design prosjekter.



Etter en hyggelig tur i gamlebyen med deilig lunsj dro vi videre til Isegran.

Der møtte vi mannen til Ellen som er en dyktig hobbyfotograf og som hjelper meg med å ta bilder av de nyeste produktene mine...

Så da fotgraferte han,Ellen stylet og Wiggo og meg selv fungerte som modeller!!


Tusen takk til dere begge!!!!!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei Mia
Kjempefin blogg....bildene ble fine og Wiggo er en utrolig fotogen og søt hund.Takk for en hyggelig lørdag.
Klem...Ellen

Eva Agnes sa...

Hej Mia!
Jag hittade din hemsida och din blog via ellen- charmerende gjenbruk. Hon besökte min blog och då såg jag hur fina saker du gör av gamla segel. Helt fantastiskt.
Miljövänligt är det också med återbtuk.
Nu undrar jag om du kan tala om för mig vad den fantastiskt fina fonten heter som du har överst på din hemsida. Du har snirklat ditt namn Mia Jörn väldigt fint.
Kramar Eva Agnes