fredag 2. oktober 2009

Nytt kapittel......






30 september flyttet jeg ut av lokalene mine i bryggeriveien 10. Grunnen til det er at jeg etter en nøye gjennomgang og budsjett jobbing har kommet frem til at produksjonen i egne lokaler i Fredrikstad ikke var lønnsom nok i lengden. Det jobbes nå med å finne alternative produksjons muligheter og jeg vil oppdatere her så fort ting er på plass. Det skjer utrolig mye spennende om dagen.
Produksjonen vil ligge stille nå for en periode,men jeg har fremdeles en del varer igjen som det vil være mulig å få kjøpt i mellomtiden.
Jeg skal legge ut bilder og priser på produktene som er igjen her på bloggen.
Hvis det er noen spørsmål angående produktene er det bare å ta kontakt på; post@miajoems.com
Ønsker alle en fantastisk helg!!
Mia



1 kommentar:

H elle K sa...

Hei Mia, lenge siden sist. Håper vi snart sees. Lykke til.
Klem Kristin