torsdag 14. oktober 2010

Farvel....





Jeg var i begravelse i går. En utrolig vakker begravelse til et fantastisk menneske som har betydd utrolig mye for meg og mange andre mennesker.
Jeg tør påstå at jeg ikke hadde nådd så langt som jeg har om det ikke hadde vært for henne.
Tusen takk for at du var den du var. Minnene varer evig!

Vanskelig å finne en mening i at slike mennesker skal forlate oss så altfor tidlig. Den eneste noe fornuftige løsningen jeg kan tenke meg er at de behøves et annet sted eller på et annet nivå. Alt annet blir meningsløst....

Å leve er å gjøre seg selv sårbar. Derfor velger så mange å holde seg i live fremfor å leve.

Jan Vincents Johannessen




1 kommentar:

Unknown sa...

Hei Mia
Det er utrolig trist at cecilie ikke er her lenger. Jeg tenkte på henne i går da det var begravelse.
Så fine ord du skriver på bloggen din.
klem...Ellen