onsdag 2. mars 2011

Nytt kapittel....








Da var leiligheten solgt...
Litt vemodig, men nye kapitler skal skrives og det er alltid spennende.
Jeg vil gratulere ny eier med en veldig fin leilighet fylt med god energi.




Vi er alle oppdagelsesreisende i livet, hvilken vei vi så enn følger.


Fridtjof Nansen











I anledning ski- VM har jeg tilbrakt noe tid i fantastiske omgivelser i skogen ved Frognerseteren de siste dagene. 
Disse bildene er tatt på vei ned til byen mandag kveld og viser at Oslo- byen har mer å by på enn travle bygater og stress og mas....
Så ut i skogen og opp i trærne folkens!!!



1 kommentar:

Unknown sa...

hei Mia¨
Det må være både litt vemodig og en lettelse at leiligheten er solgt, jeg skjønner at du er i ferd med å etablere deg i oslo mere permanent. Her venter jeg på at den nye boka skal komme og Helge og jeg jobber men noen nye fotoprosjekter. Jeg har fått en forespørsel fra dagbladet om re-design av gamle seil...hvordan går det med ditt nye samarbeidsprosjekt om det?
klem...Ellen