søndag 23. november 2008

Julestrømper

                                                             Julestrømpe med kuskinn
                                                                  Julestrømpe av seil
                                                               Julestrømpe med pels

Jeg tenkte å lage noen juleting i år og da ble det julestrømper i forskjellige varianter.Jeg må jo selvfølgelig lage noen i seil. På de andre bruker jeg pels biter som er igjen etter putene på kanten. Selve strømpen er laget av ullvatt og jeg syr på forskjellig pynt. Ingen blir like.

2 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Wow så kule julestrømper,får ta en tur innom deg jeg neste gang jeg er og besøker familien min i Fr.stad:)
malivasverden

Unknown sa...

Hei Mia
Dette tar jo helt av... de krakkene ble kjempefine og julestrømpene er helt supre. Jeg kommer på besøk i butikken når jeg får roet meg litt her hjemme.
Ta en titt på norske interiørblogger og få noen gode tips om blogging.
Klem..Ellen