lørdag 29. november 2008

Vinpose



Litt finere å gi bort en vinflaske i en vinpose av seil! :)

7 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Hei!
Så fine vinposer. Må være moro å kunne bruke ett fag på denne kreative måten. Hilsen Drops:-)

Gamlå sa...

Ja disse vinposene var skikkelig fine. Ikke mange som har slike:)

ha en fin søndag

Marianne sa...

Hei! så morsomt å finne bloggen din, har lest om deg og det fine du lager i avisa : )
Masse lykke til med jobbingen og salget på julsmarkedet.
Hilsen Marianne

carina sa...

Hei!
Koselig og spennende ny blogg for meg.
De vinposene var originale og fine.

Ha en fin uke!!!

Ninas Drops sa...

fynd & klem ligger i Moss sentrum. Like ved vinmonopolet. Skal legge til link på bildene jeg. Drops:)

Charlotte - FO² sa...

WOW her hos deg har jeg ikke vært før... Kjempe flott blogg!!! Og jeg DIGGER alle de flotte tingene av seil, ABSOLUTT ALT!!! :) Her kommer jeg innom igjen :)
ha en fin kveld.

Blå-hvit samlemani sa...

Så mye stilig du lager!!