mandag 17. november 2008

Produkter til julemarked.

                                             Potteskjulere av seil
                                                            Seilforkle                                  
                                                       Seilfluktstol
                                                       Puter av bomullspinnaker og puff trukket i skuteseil.

Her er noen av produktene jeg produserer om dagen.Jeg er i full gang med å forbrede julesalget.Jeg skal blandt annet være med på julemesse i Gamlebyen i Fredrikstad 6 og 7 desember.Alle som har mulighet bør ta seg en tur dit.Jeg var også med i fjor og det er utrolig mye fint håndtverk der og ekte julestemning i god gammel Gamlebyen stil.
Jeg prøver ut noen nye ideer i disse dager også.Skal snart legge ut bilder av" nyhetene".

Ingen kommentarer: