søndag 28. mars 2010

Carpe Diem!!



Ivar og meg selv som løser tidsklemma ved å dra på cáfe i treningstøy


Idémyldring.............

Man kan ikke sitte å vente på at noen skal komme å fylle livet med mening, man må ta tak i ting selv!

Jeg driver i disse dager og lager en slags forretningsplan for livet mitt hvor jeg prøver å finne ut hva jeg kan gjøre for at livet mitt skal bli så meningsfylt som mulig.
Så da prøver jeg å definere hvem er jeg og hva står jeg for? Hvilke mål og delmål skal jeg ha for livet mitt fremover? Hvilke ressurser har jeg og hvordan kan jeg utnytte disse på best mulig måte?
Det er en utrolig spennende prosess!

Jeg omgås mange spennende, kreative og energiske mennesker om dagen og det gjør meg glad. Ivar og Lisen er to av dem.

Ivar er et av de smarteste menneskene jeg kjenner og det er veldig inspirerende å få konstruktive innspill fra han. Her kan du lese mer om Ivar og Mindfulness kursene som han holder. Anbefales!!!

Lisen er designer og en meget kreativ person med et stort hjerte og vi jobber med et nytt spennede prosjekt som vi virkelig har tro på!
Kommer snart tilbake med mer informasjon om det, men stikkord er meningsfull kreativitet.

Jeg gjentar Albert Einsteins kloke ord; Prøv ikke å bli vellykket, prøv heller å bli et verdifullt menneske!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei mia
Dette høres spennende ut...jeg har også nettopp hørt om mindfullness i spennende sammenheng. Dette må jeg høre mere om.
Er du i fredrikstad i påsken?
Klem...Ellen

Unknown sa...

Hei Mia
Jeg skal nok på hytta en gang i påsken,men du har det vel travelt hvis du skal jobbe. Jeg kan jo ta meg en tur til Fredrikstad etter påske hvis det passer bedre for deg.
Klem...Ellen