tirsdag 4. mai 2010

Heller storm enn tussmørket......







"Det stormer alltid på toppene Mia", sa en av de mest fantastiske personene jeg har kjent til meg en gang. Han er desverre ikke blandt oss lenger. (R.I.P.)

Det er ca 15 år siden og fremdeles detter det utrykket ned i hodet mitt og gir meg styrke når jeg trenger det.

Fallhøyden er mye større på toppene og man må ta sjanser og stå i stormene som måtte komme på veien dit. Man må også tørre å rope høyt om man skal bli hørt i en storm...
Det er selvfølgelig mye behageligere å klamre seg fast til røttene i tussmørket hvor det er trygt og godt, men da kan man jo bare spekulere i hva som skjer der ute......
Det er på toppene sola skinner på vindstille dager. Har man kjempet seg opp dit, kan man sitte og nyte utsikten på disse dagene.




Ingen kommentarer: